ماه جولای خاص

خوب، این ماه یه ماه خاص برای کسایی که توی فناوری اطلاعات و به خصوص “مجازی سازی” مشغول به کار هستن، می تونه باشه.

از شروع ماه با اعلام “2011 vExperts” توسط شرکت VMware و بعد چند همایش و اعلام آنلاین که در پیش هستش.

در ارتباط با “vExpert” می شه این رو گفت که، افرادی هستند که طی یک سال فعالیت چشم گیری در زمینه “مجازی سازی” و به خصوص “معرفی VMware و محصولات آن” داشته اند و توسط این شرکت با اعلام نظر کاربران و مدیران و گروهی مختص این کار انتخاب و اعلام می شوند.

این گروه از افراد از یکسری امتیازات خاص همچون امکان تست نرم افزار ها پیش از اعلام نهایی آنها، دوره های آموزشی داخلی، دسترسی به منابع داخلی شرکت VMware را خواهند داشت که لیست مربوط به سال 2011 در اوایل این ماه اعلام شد، برای اطلاعات بیشتر می توان به این لینک مراجعه کرد.

در ارتباط با همایش و اعلام آنلاین در این ماه، در تاریخ 12 جولای 9AM PT | 12PM ET برابر با 21 تیر ساعت 20:30 به وقت تهران یک رویداد آنلاین با حضور “Paul Maritz” مدیر عامل شرکت VMware و “Steve Herrod” مدیر فنی شرکت VMware بر گزار خواهد شد که در آن برخی از افراد مطرح همچون “vExperts Bob Plankers, Bill Hill, David Davis, and Eric Siebert” نیز حضور خواهند داشت که این موضوع اهمیت این همایش را نشان می دهد.

علاوه بر موارد فوق، شرکت کنندگان در این همایش آنلاین، در قرعه کشی جهت دریافت بلیط ورود به VMworld 2011 نیز شرکت داده خواهند شد که بهای این بلیط در حدود 2195 دلار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد آنلاین بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

It's your kindness to leave a reply/feedback